
Música y cuentos infantiles: “La Casa de la Música, La Casa de los Cuentos”
11 mayo-10:45
Gratuito
Conservatorio y Escuela de Música de Mieres
Música y cuentos infantiles
“La Casa de la Música, La Casa de los Cuentos”
Domingo 11 de mayo de 2025
Sesiones: 10:45h. y 12:30h.
Para niños/as de 4 a 7 años
Casa de la Música de Mieres
Entradas gratuitas disponibles en la Conserjería del Conservatorio de Música de Mieres a partir del martes 29 de abril a les 17:00h.
Ven a celebrar con nosotres la Selmana de les Lletres Asturianes!!
¿Imaxináisvos una casa enllena de personaxes de cuentos onde la música nun pare de sonar?
Bienllegaos a la Casa la Música, la Casa los Cuentos…
Vamos contar cola escritora Victoria Jove, la cuentacuentos Andrea Lobo y el grupu “Teatro del Cuervo”. Pa poner música a los sos cuentos amestáronse profesores y alumnáu del Conservatoriu-Escuela de Música de Mieres.
Esperámosvos el domingu 11 de mayu de 2025. Va haber dos sesiones: 10:45h. y 12:30 h. Si nun llegara´l mínimu de participantes en dalgún grupu, éstos podrán ser reagrupaos.
Les entraes son de baldre y recoyeránse na conserxería del Conservatoriu de Música, a partir del martes 29 d´abril a les 17:00 hores. Entrada válida pa 1 nenu/a + 1 acompañante.
Más información nel Conservatoriu-Escuela de Música de Mieres.
LA CENICIENTA DE TOYA
Prestosu cuentu en versu onde se produz l’apaición disruptiva d’un mosquitu bullindiegu que tracamundia los planes de La Cenicienta y del Príncipe. Y claro, les coses son yá d’otra manera mui estremada a como nos les contaron primero otros autores.
ANDREA LOBO
Sedrá la encargada de guianos pola Casa la Música y de xuru que va contar dalguna historia prestosa pa dir conociendo a los nuestros personaxes.
TEATRO DEL CUERVO
Ágada ye una vecina de la Viesca, va poco nomáronla responsable de tolos problemes de la Viesca. Ocúpase d´iguar los árboles, llimpiar los caminos qu´estrozó´l xabalí, mirar los contenedores del agua y de la lluz … yá nun pue más. Asina que güei organizó una reunión con tolos seres mitolóxicos pa… ¡Dimitir!